Ofte stillede spørgsmål
Her kan du se de meste stillede spørgsmål. Hvis ikke du kan finde svar på dit spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte os via. chatten her på hjemmesiden eller på info@modestique.dk
Ofte stillede spørgsmål:
“Hvor langt tid går der, inden jeg modtager min ordre?”
Vi sender alle vores pakker enten samme dag eller hverdagen efter. Efter pakken forlader vores lager, vil der typsik gå 1-3 hverdage, inden du modtager din pakke.
“Hvad koster fragten?”
Fragten koster 39kr. Dog tilbyder vi fri fragt på alle ordre over 299 kr.
“Får jeg track&trace nummer med min ordre?”
Ja, du får løbende opdateringer vedr. din ordre på mail og SMS på din telefon. GLS sender dig et link, hvor du kan følge din pakke og se hvornår du modtager den. Du vil få en SMS og mail ligeså snart din pakke er klar til afhentning.
“Kan jeg nå at ændre min ordre?”
Vores service betyder mest for os, derfor prøver vi at sende alle pakker samme dag, så du som kunde, kan nå at modtage din pakke hurtigst muligt. Hvis din pakke endnu ikke har forladt vores lager, kan du skrive en besked til os via. chatten på vores hjemmeside, så vil vi hellere end gerne hjælpe med at ændre din ordre.
“Kan jeg nå at annullere min ordre?”
Hvis din ordre endnu ikke har forladt vores lager, kan du nå at annullere den. Kontakt vores kundeservice via. chatten på vores hjemmeside, så skal vi nok hjælpe dig. Hvis din ordre allerede har forladt vores lager og du ikke ønsker den, skal du sende den retur til os. Tur/retur fragten betaler kunden.
“Jeg glemte at indtaste en rabatkode, hvad gør jeg?”
Hvis du har glemt at anvende en rabatkode, så kontakt os gerne via. chatten på hjemmesiden, så skal vi nok tilføje denne for dig.
“Varerne jeg har modtaget fejler noget…”
Hvis dine varer fejler noget i øjeblikket du modtager dem, så kontakt os gerne og vi vil gøre hvad vi kan. Din tilfredshed er vigtigst for os.
“Jeg er ikke tilfreds med mine varer… Kan jeg returnere dem?”
Din tilfredshed er vigtigst for os. Hvis du imod alt forventning, ikke er tilfreds med dine varer, så tager vi dem gerne tilbage, så længe de ikke har været i brug. Du må prøve tøjet i samme grad, som i en fysisk butik, alt udover dette er et brud på returretten. Kontakt os hurtigst muligt via. chatten på vores hjemmeside. Vi betaler for din returfragt, som trækkes fra det endelige beløb du skal have tilbage. OBS. Vi refunderer IKKE beløbet for fragt, hverken tur eller retur. Fra vi modtager din returvarer, vil der maks gå 7 dage, så vil pengene blive overført på Mobilepay til dig.
“Hvordan burde jeg vaske Modestique varer?”
For ikke at ødelægge kvaliteten af tøjet, anbefaler vi at du vasker dine tørklæder eller abaya med hånden og hænger den til tørre. Du kan godt bruge maskinevask dog skal dette være på laveste temperatur og ingen tørrerumbler.
“Har i et telefonnummer man kan ringe til?"
Desværre har vi ikke et telefonnummer du kan kontakte os på. Dog er du altid velkommen til at skrive til os på vores email adresse info@modestique! Vi besvarer alle mails indenfor 24 timer. Du er også velkommen til at skrive til os via. chatten på vores hjemmeside.
“Jeg har en rabatkode… Hvordan bruger jeg den?”
Efter du har tilføjet dine ønskede varer til kurven, så kan du inde i kurven indtaste din rabatkode, for at få den ønskede rabat.